flickanmedsims

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Från tonåringar (del 1)

Av tilda - 12 juli 2011 20:27



Sarah-Rosa

Kevin-Grön

Dom som jobbar på sjukhuset -Orange



-Kevin?..jag vill gå rakt på en sak...

-Ja?..Älskling vad är det?

-Jag älskar dig och vill tillbringa hela livet med dig..När jag mötte dig blev jag kär i första ögon kastet...

-Jag med..jag älskar dig så mycket också..

*Tänker* men varför vill han inte gifta sig med mig då?...

-Vad tänker du!?..

-Inget älskling!

-Okej!*Happy face*


-*Gäsp*..Älskling jag är jätte hungrig..

-Gå och ät älskling.

Sara begav sig till köket och det gjorde ont i magen..

Hon trodde att hon bara hade lite värk i magen..


-Öhm...kalkon..nej sallad..pannkakor får det bli...

-Älskling?...

-Ja?..

-Kan du laga mat till mig också..

-Men älskling klart jag gör det..



När hon tog sin tio:nde tugga sprang till toa och spydde.

-Gumman hur är det igentligen?

-Ingen bra..känner mig trött och yr..

-Gå och sov så tar jag hand om hemmet...

-Är det okej..älskling?

-Självklart!


Kevin fick gå och skrubba ur toan och städa lite här och där...


5 Dagar efter..

-Ohmygod älskling har du ..gått upp i vikt?...

-Nej jag tror inte det..jag äter ..vanligt..


-Men då är du gravid...

-Det var det jag skulle säga...  

-Vi väntar en bebis KVINNA!

-Men vi är så unga...jag tror jag inte är redo än

-Älskling klart vi är..nu är vårt tonårs liv över...Inget festande,alkohol, ja du vet...

-Jag vet..men...

-Men??..vi klarar det älskling tänk när barnet blir stort och...vi kan leva livet ...

-Min mamma sa...bli inte gravid i ung ålder...


Då blev hela huset tyst...och kevin gick ut ..och ville vara ifred ett tag...


 (Regnar)

-Juste mina föräldrar...*suck*.. Hur kommer detta att gå..skulle inte..försökt få barn ..men nu är det ju ingen annan genväg...Och..jag har min underbara tjej och vi ska klara av dethär..


8 Månader efter..

-Älskling vaaaknavaakna!!! jag måste till sjukhuset...


Kevin hann inte säga något han drog på kläderna och sprang till bilen och dom körde till sjukhuset..


-Älskling kör fortare!!!

Han satte gassen i botten och körde..


Äntligen var dom framme och folk börja skrika dom gick in..


-Ojoj du direkt i rum 5

-Tack ...*springer*

-Älskling lycka till!!


Sara svarade inte hon fokuserade..

-Sådär det blev en pojke..

-Det ser ut som en Neo!..

-Ja faktiskt..


Sara fick sova på sjukhuset och sedan åkte dom hem och Sara...tänkte..
*Nu har vi familj men vi är inte gifta än*...


-Älskling varför gifter vi oss aldrig?..

Då stirrade Kevin på Sarah och sa:

-Vi är för unga ännu !

-För unga!??!! jag blev gravid ..ska man inte bli det efter man ..gifter sig?..

Jag är inte ung..jag är inte tonåring längre...*Suck*


Sara gick till Neo's rum och gick en promenad som hon säkert behövde...


 

-För unga...för unga för unga..orkar inte höra meningen "för unga.."

Men jag och Neo får väl gå en promenad..



Forsättning följer!...

 
 
Ingen bild

Runza

13 juli 2011 15:15

Fan vad bra Tilldan!
Foertsätt :)

tilda

13 juli 2011 16:03

Haha oki! gör snart;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:3

Av tilda - 12 oktober 2011 20:40

kommer starta en ny blogg imorrn,skriva & uppdatera lite mer "bättre"...ses då,kolla in imorrn för min nya blogg kommer vara sååååå bra. ...

Av tilda - 9 oktober 2011 17:23

Tappat tusentals besökare,men är på spår igen det var kråååångel med simset så skriver snart!;) såå äre ett nytt inlägg!:D ...

Av tilda - 16 juli 2011 21:03

Sumi-Ljus grön Kyra-Röd Ulf-Mörk blå   Sumi är mamman till Kyra som är vuxen och Ulf är Sumi's man. Kyra får inte flytta hemifrån fast hon är 20..följ serien för att...veta mer just kanske..varför?..   -Älskling jag och din far har p...

Av tilda - 15 juli 2011 21:13

Huvudroller : Sonia-Röd Klara-Blå Andra-Ljus grå                                                                                                                     Detta kommer vara en historia om Sonia,Sonia växer upp som nörd men blir lite t...

Av tilda - 15 juli 2011 13:21

Jag ska göra en ny familj/serie för när dom skulle fria så hacka allt upp dig och BAAAAAAM så hände inget efter typ 3 timmar så jag stängde av (ända sättet)sen raderades allt!;o Så...ska börja på en ny serie (troligen)   Aja ska börja spela n...

Presentation


Detta är en sims blogg så fråga vad du vill svarar på allt!♥
Kom ihåg detta är en sims blogg alltså ingen snusk sida så skriv inga snuskiga kommentarer eller frågor för dom raderas på en gång när jag ser dom!^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du Sims Och Min Blogg?♥
 Ja♥
 Nej♥
 Jag Gillar Bara Din Blogg^^
 HATAR SIMS!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort Info:

Bara så ni vet är jag:

 

Office

 

~Tråk Kanske SIMS 

Panda!O.O


Ovido - Quiz & Flashcards