flickanmedsims

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Från tonåringar (del 2)

Av tilda - 13 juli 2011 16:04

 




Sarah-Rosa

Kevin-Grön

Neo- Röd



-Älskling förlåt för jag blev så sur jag ångrar verkligen allt,jag älskar dig och kommer alltid göra det..Förlåt...


-Älskling alla blir arga..oftast i förhållande..jag älskar dig mer än du älskar mig!


Tretton år senare.


 

-Mamma pappa!?!..jag blir tonåring idag!!

-Sarah kom till köket fort..

-Okej..


-Önska dig någonting..

-Blås ut ljuset..och önska dig något


-Hm..jag önskar mig......Så nu har jag önskat..

-WIIHOOO!

-Hurra!..

-Nu är det tårta!...


När dom åt tårtan efter lite firande så ville Kevin och Neo prata..


-Nu ska du träna dig stark och snygg ett rullband är på terassen..

-Ok..ej pappa

-Ne orkar ingen mer pappa ..orkar ingen mer *ramlar*


-Du din pappa vill att rullbandet ska vara....upptaget så han slipper träna...för han..har ätit ganska mycket på senaste dagarna och ..jag vill att han ska träna...men du fattar så du behöver inte...träna!  -Vad elak du var mot Neo haha..                                                                          -Men killlar behöver muskler haha.......                                                              -Han växer så fort jag saknar den tiden han var vår lilla bebis ..och nu är han tonåring haha..vi skulle faktiskt lyssnat..vi var för unga ..vi är ungdomar och våran son är tonåring..haaha                                                                               -Han växter som ett träd..men du och Neo älskar jag över hela mitt hjärta..


Dom sommnade och efter ett tag vaknade dom på kvällen och hade fest...

Sedan så spenderade Sarah och Kevin tid tillsammans!


-Älskling jag ska säga en sak till dig som jag velat..säga länge...men nu går jag rakt på saken..


-Ja vad är det?...älskling sa Sara oroligt.


-Jag vill leva livet tillsammans med dig och ..vill du gifta dig med mig?...

-Jaa..ja jaa..klart jag vill!!!


Dom hade bröllop privat och nu är dom gifta..


-Det här har jag väntat på länge!!

*Tänker* Nu tycker han vi inte är tonåringar utan vuxna ..äntligen..me vi är unga föräldrar...ändå...nästa steg är nog..hur det kommer bli i framtiden..om något kommmer hända..*suck*..men nu är vi gifta!! (kom ihåg hon tänkte)


-Puss!

-Puss älskar dig!

-Är ni gifta nu!?..


Slut!


P.g.a att familjen + värden raderades i sims..börjar på en ny idag!




































 
 
Ingen bild

Runza

13 juli 2011 23:03

Haha fortsättaa!

tilda

15 juli 2011 13:20

Sorry men hela mitt sims (värden)
Raderades...;o

 
fanny

fanny

14 juli 2011 13:03

svarat i mitt frågefällt nu :)

http://tstre.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:3

Av tilda - 12 oktober 2011 20:40

kommer starta en ny blogg imorrn,skriva & uppdatera lite mer "bättre"...ses då,kolla in imorrn för min nya blogg kommer vara sååååå bra. ...

Av tilda - 9 oktober 2011 17:23

Tappat tusentals besökare,men är på spår igen det var kråååångel med simset så skriver snart!;) såå äre ett nytt inlägg!:D ...

Av tilda - 16 juli 2011 21:03

Sumi-Ljus grön Kyra-Röd Ulf-Mörk blå   Sumi är mamman till Kyra som är vuxen och Ulf är Sumi's man. Kyra får inte flytta hemifrån fast hon är 20..följ serien för att...veta mer just kanske..varför?..   -Älskling jag och din far har p...

Av tilda - 15 juli 2011 21:13

Huvudroller : Sonia-Röd Klara-Blå Andra-Ljus grå                                                                                                                     Detta kommer vara en historia om Sonia,Sonia växer upp som nörd men blir lite t...

Av tilda - 15 juli 2011 13:21

Jag ska göra en ny familj/serie för när dom skulle fria så hacka allt upp dig och BAAAAAAM så hände inget efter typ 3 timmar så jag stängde av (ända sättet)sen raderades allt!;o Så...ska börja på en ny serie (troligen)   Aja ska börja spela n...

Presentation


Detta är en sims blogg så fråga vad du vill svarar på allt!♥
Kom ihåg detta är en sims blogg alltså ingen snusk sida så skriv inga snuskiga kommentarer eller frågor för dom raderas på en gång när jag ser dom!^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du Sims Och Min Blogg?♥
 Ja♥
 Nej♥
 Jag Gillar Bara Din Blogg^^
 HATAR SIMS!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort Info:

Bara så ni vet är jag:

 

Office

 

~Tråk Kanske SIMS 

Panda!O.O


Skapa flashcards