flickanmedsims

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Historien om Sonia (Del 1)

Av tilda - 15 juli 2011 21:13

Huvudroller :

Sonia-Röd

Klara-Blå

Andra-Ljus grå                                                                                                                     Detta kommer vara en historia om Sonia,Sonia växer upp som nörd men blir lite tvungen att...bli en helt annan person en den hon är och hon ska träffa sina vänner och hon blir...dissad för hennes stil och det ska hon "Stå ut" med..eller bara byta stil och "passa in" för att inte bli kallad nörd..nu får vi se hur det går för Sonia.                                                                                                                 

När Sonia just skulle gå hem så ringde det på hennes mobil och det var Klara!!!!!!

-Hej det är Sonia!

-Hejj det är Klara!

-Gud vad kul att du hörde av dig det var faktiskt jätte längesedan,ville du något specielt?

-Jag ska till City Swing i övermorgon...lust att göra något..någon dag när jag ändå reser runt?..

-Jaa! jag flytta nyss till City swing för några veckor sedan så vi ses i övermorgon.

-Gud vad roligt var bor dudå?

-Mjölk vägen 8

-Du är väl populär där?...*Håller kors*

-Jaa! jag har fått en massa nya vänner det är så roligt jag är nästan populärast i stan och har en massa smink och snygga kläder och bara festar varje kväll...

-Det låter INTE som Sonia som jag känner men kul att du känner dig hemma där..men nu tror jag jag ska sova..

-Ok..jag ska kanske gå på något pubb och festa....hejdå!
-Hejdå



-Nej vad ska jag det bara flög ur mig..men nu ..måste jag faktiskt..byta stil annars blir jag bara MOBBAD...


-Japp nu ska jag borsta tänderna och bege mig in till stan och shoppa...                  -Ser ni den där flickan?hon är ju ung hon ska ha magtröja och korta shorts eller iallafall se "PARTY DIVA" Ut...........                                                                    -Haha ja när jag var ung såg jag inte ut som en nörd.                                          -HHAHAHAHA Jag är finare nu!                                                                           -Jaha men jag kanske trivs i det här föresten ska jag åka hem nu för jag har SHOPPAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                Hon satte sig i bilen och åkte hem tog på kläderna och åkte till stan och fixa frisyren och åkte och tränade..                                                                               

-Hallå det är Sonia?..

-Hej det är Klara ...

-Hej Klara vad är det....

-Vi är och kommer alltid vara bästisar och vi ska vara ärliga mot varandra och..är det verkligen sant det du säger....

Sonia kollade runt i tränings rummet och kollade på en som hette Ronny som tränade och hon sa:

-Ronny jag kommer snart ...vi kan kanske.....

-Sonia hallå?

-Ojoj vad tiden går jag måste åka  "på ett party" snart....

Då höjdes rösten och Klara skrek:

-Du kan väl svara och sluta ljuga snälla Sonia!...du är min bästavän och ...DÅ SKA MAN VARA ÄRLIG OCH SVARA!!!!!!
Sonia fick en tår och kollade på alla som stirrade på Sonia (hennes telefon)

Och Sonia sa:

-Bryr du dig?..herregud jag har andra bästisar i denna stad och jag är din bästis älskar dig förevigt men...jag måste festa och allt jag säger är sant!

-Okej men det är upp till bevis i morgon gumman kram på dig.

-Hejdå!


Hur kommer detta att gå hur kommer Klara att ..reagera?..

Forsättning följer... 

 






































 
 
Ingen bild

anonymt

16 juli 2011 00:30

Bra serie påminner om att man ska vara sig själv som den här dikten:

Jag är som jag är inte den jag borde vara för jag är den jag är så är det bara;)

 
Ingen bild

anonym

16 juli 2011 00:34

skri mer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:3

Av tilda - 12 oktober 2011 20:40

kommer starta en ny blogg imorrn,skriva & uppdatera lite mer "bättre"...ses då,kolla in imorrn för min nya blogg kommer vara sååååå bra. ...

Av tilda - 9 oktober 2011 17:23

Tappat tusentals besökare,men är på spår igen det var kråååångel med simset så skriver snart!;) såå äre ett nytt inlägg!:D ...

Av tilda - 16 juli 2011 21:03

Sumi-Ljus grön Kyra-Röd Ulf-Mörk blå   Sumi är mamman till Kyra som är vuxen och Ulf är Sumi's man. Kyra får inte flytta hemifrån fast hon är 20..följ serien för att...veta mer just kanske..varför?..   -Älskling jag och din far har p...

Av tilda - 15 juli 2011 13:21

Jag ska göra en ny familj/serie för när dom skulle fria så hacka allt upp dig och BAAAAAAM så hände inget efter typ 3 timmar så jag stängde av (ända sättet)sen raderades allt!;o Så...ska börja på en ny serie (troligen)   Aja ska börja spela n...

Av tilda - 13 juli 2011 16:04

        Sarah-Rosa Kevin-Grön Neo- Röd     -Älskling förlåt för jag blev så sur jag ångrar verkligen allt,jag älskar dig och kommer alltid göra det..Förlåt...   -Älskling alla blir arga..oftast i förhållande..jag älskar dig m...

Presentation


Detta är en sims blogg så fråga vad du vill svarar på allt!♥
Kom ihåg detta är en sims blogg alltså ingen snusk sida så skriv inga snuskiga kommentarer eller frågor för dom raderas på en gång när jag ser dom!^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du Sims Och Min Blogg?♥
 Ja♥
 Nej♥
 Jag Gillar Bara Din Blogg^^
 HATAR SIMS!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort Info:

Bara så ni vet är jag:

 

Office

 

~Tråk Kanske SIMS 

Panda!O.O


Ovido - Quiz & Flashcards