flickanmedsims

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av tilda - 16 juli 2011 21:03

Sumi-Ljus grön

Kyra-Röd

Ulf-Mörk blå


Sumi är mamman till Kyra som är vuxen och Ulf är Sumi's man.

Kyra får inte flytta hemifrån fast hon är 20..följ serien för att...veta mer just kanske..varför?..


-Älskling jag och din far har pratat om en sak..vi tycker att du...festar för mycket.

-Jaha men vad gör det lixom jag är 20...?

-Unga dam lyssna klart på din mor!
-*Suck*...

-Och om du vore väldigt väldigt trevlig mot oss så får du sluta festa...

-Alltså herregud ..bara för ni är mina ..gammla föräldrar och är gammla och ...är tråkmonsar så..låt mig leva livet snälla..ni gillade väl att parta när ni var i min ålder?..

-Hon har en poäng Sumi.

-Nej Ulf verkligen inte...Vi gillade att festa men..inte lika mycket som du.

-Men om ni inte gillar..att festa mycket...varför gör jag det..!? Har du varit med någon annan innan Ulf?                                                                                         -Innan Ulf när jag inte träffat honom "SÅKLART" och..juste han gillade att festa väldigt mycket..han var som dig fast en kille...så du har en poäng gumman men... -Jaja..jag vet..ni vill att jag ska sluta festa lika mycket...*Suck*..Ska tänka på de -Det låter bra...Haha Sumi klart vi var med andra innan vi träffade varandra....... Sumi & Ulf gick upp medans Kyra satt och kollade in i vägen och tänkte...Nu åker jag till...gymmet det var väldigt länge sedan jag var där...Så hon åkte dit..........   -Haha..gud vad kul det är med dans..hahahaha kanske borde börja?...Att dansa.  Flera kom fram till Kyra och frågade du dansar väl?...   -ååh nej ..jag hade sommnat på gymmet...dans grejen var ju en dröm..ojjj vad klockan är mycket...Shiit tänk om Sumi&Ulf blir oroliga ...och tror olika saker...jag lovade ju..  Det ringde på telefonen och det var Sumi! Hon kollade runt och var ensam i huset  -Hej...mamma vad är det...hon kollade på telefonen ganska konstigt....               -Vart är du unga kvinna?mår du bra ska jag skicka ambulans?...kom hem..älskling. -Lugn mamma..jag kommer hem jag råka...                                                         -Nu ..ÅHHH KOM HEM PÅ EN GÅNG UNGA FLICKA NUUUUU! IGET RÅKA KOM NUUUU!  -Okej...  Kyra gick mot bilen och tänkte..hur blir det nu?..ska jag åka hem..? eller...Direkt när hon kom hem smög hon upp på sitt rum och sommna in ....."*Nästa morgon*"   -Älskling undra vart Kyra var igår kväll!?                                                              -Vi kan ju fråga när hon har vaknat ...det är nog bäst du väcker henne nu för ..klockan är mycket.                                                                                              -Godmorgon,Nu har jag och din far..tider som ska följas..om  du inte följer dom ..då blir det ingen kul..det blir utegångsförbjud!!!!!!!!!!!!!!!!                                 -Men..mamma.....Jag är ju 20!                                                                            -Inga men i detta hus 


forsättning följer!...





































Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är en sims blogg så fråga vad du vill svarar på allt!♥
Kom ihåg detta är en sims blogg alltså ingen snusk sida så skriv inga snuskiga kommentarer eller frågor för dom raderas på en gång när jag ser dom!^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du Sims Och Min Blogg?♥
 Ja♥
 Nej♥
 Jag Gillar Bara Din Blogg^^
 HATAR SIMS!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort Info:

Bara så ni vet är jag:

 

Office

 

~Tråk Kanske SIMS 

Panda!O.O


Ovido - Quiz & Flashcards